Sover över ^^,

Tjena bloggen ;) (asså alla läsare ^^,) hihi! Idag ska jag sova hos en kompis som heter Tekla :D vi har köpt godis och såklart köpte jag mera ;) vi har kollat på film och nu mobbar Tekla mej bara för att jag råkade säga fjortis-sättet ''vi'' och hon skrattar samtidigt och aa har ändå skoj ;P men aa nu bloggar jag bara något ''konstigt'' för att Noona vill jag ska blogga ;) och nu klagar Tekla på att kl e 22:34 för att hon ska också ha datorn men vem pallar bry sig ;D haha men jaja men aa men nu när jag läser detta högt så f*ckar rösten till sig 24/7 så har jobbigt att andas...yeah... men aa detta hände asså igår och aa Tekla mobbar sönder mej X) what the f*ck men aa hoppas att ni hade det bra men aa inte jah ijalla fall  aa  men som alla ni ser så ÄLSKAR jag ordet aa hehe men aa hur ska man säga detta... -.-' aa men aa hur ska säga GODNATT! <3 hihi

TEKLA: min data nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0