Hejsan!

Hejsan! Jo min dag har ändå varit bra :D Men jag behöver verkligen hjälp, frågan är ''SKA JAG BLOGG?!'' i såfall om vad? Om min dag asså ja dagen har ju ändå varit bra har varit med mina systar alltså Noona och Victoria dem står upp för en om jag verkligen behöver dem i skolan. FATTA så snällt :D. Dem ska bara veta att Jag ÄLSKAR er!! <3 ni har gjort så att jag kan stå på mina egna ben :$ utan dem hade jag velat ta självmord men om inte dem fanns och mina andra bra vänner så hade jag inte varit här just nu livet är svårt, alla blir mobbade och jag hatar det!! Jag hoppas att ni två läser detta och ni andra som jag älskar!! Hoppas ni vet att jag ÄLSKAR ER!! LÖVE U <3Jaa det e jag xDÄLSKAR ER!
Ni ska veta att jag finns för er som ni har funnits för mej och ÄLSKAR er av allt ni har gjort så jag fick en toppen dag. Tack<33

Kommentarer
Postat av: wiwi <3

Aww, söta Stella jag kommer alltid finnas för dej o de vet du!

Jag älskar dej jätte mycket syster, glöm inte de! <3

2011-10-05 @ 20:12:50
Postat av: Anonym

Awie tack wiwi kommer alltid att finnas för dej, om du e arg på mej så ÄLSKAR jag dej föralltid t.o.m efter döden!! du betyder mycket för mej, och det ska du alltid veta love u <3

2011-10-05 @ 20:47:56
Postat av: Du vet vem <3

Awww älska dejn stella! <3

2011-10-05 @ 22:16:37
URL: http://takeshii.blogg.se/
Postat av: stella

Aa det vet jag förlåt att det blev inget namn förut och älskar er mera!! <3

2011-10-06 @ 07:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0