Hej,hej!

Hejsan alla läsare ;D Jag och min kompis Noona planerade vad jag skulle skriva idag till bloggen men aa eftersom jag har glömt boken i skolan får jag skriva det som har hänt på egenhand ;P (förlåt för ett sent inlägg) ;o Igår bloggade jag aldrig för att musen var pajad :'( buu men idag så köpte vi en ny mus :D men igår så skulle jag, Noona och wiwi åka till P.E (idrotten) jag tänkte om vi kunde köpa godis påvägen dit och dom sa jag :D när vi var i ICA så skulle jag välja godis med Noona och Wiwi och när vi då var i kassan så var det lång kö o vi hade typ bara 10-15 min kvar innan lektionen skulle börja :P men ICA kön tog tid så vi väntade, och alla köpte skit mycket man bara ''Hallå, vi börjar snart skyndda på nu va'', och aa så vi väntade när vi änkligen kom ut väntade vi på vagnen, den skulle komma om 4 min YEAH :P och vi var redan sena o det tog tid där också + man skulle vara där 10min innan så när vi kom fram så var det LÅST :O och jag och Noona och Wiwi pankade på dörren och Noona sa att vår lärare retade oss bara för att vi var sena ;o men sen kom 2 till från klassen så vi lyssnade musik :D och efter det öppnade dörren :) när vi kom in kalgad alla :D men det hände igår asså :D

Idag!
Jag och 5 andra tjejer från klassen hade det skit skoj idag (fast jag hade det roligare med Noona o Wiwi igår ^^, ) vi pratade och skrattade 24/7 vi snackde om allt möjligt och det var skit skoj då haha aa ;D men aa vi gapp skrattade och t.o.m med läraren sa bara en gång bara för att vi hade det så skoj ^^, hihi men (aa) ska äta nu och hoppas alla ni som var en av dem fem tjejerna läser bloggen ses :D
Jag & Noona

Haha Noona kommer du ihåg från förra året (alltså bilden ;)) asså detta är en gammal bild så kanske ska se om man kan hitta en ny ^^, <33

TACK för mina vänner för att ni finns för mej älskar er och jag menar det ^^, ♥

Kommentarer
Postat av: Thai barnen

Haha de klart att jag kommer ihåg den dagen! Den dagen va bäst!! Förrutom att hon ( du vet vem ) va med xD <3

2011-10-07 @ 22:28:53
URL: http://takeshii.blogg.se/
Postat av: jag

Vet jah vem...? Skriv på fb...<3

2011-10-08 @ 08:30:59
URL: http://galnastella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0