Bloggen då....

Hejsan!! Ni har säkert märkt att jag inte har bloggat mycket men det var så här:

  • Min kompis sov hos mej och vi kollade på film filmen hette något med ''Aquamarie'', något sånt. Sedan har vi ätit ostbågar och (det var 5 olika chipspåsar) det var 4 olika da, sedan sov vi till kl:01.29 (txe) kommer inte ihåg.

  • Sedan sov jag hos henne, vi cycklade och baddade vi sedan men gud fy fan vad kallt det var typ 6 grader kallt..... DOG nästan av kyllan. Sedan så såg vi en ank-familj och dem var: 6 ungar och en mamma......Jag ville då gärna döpa alla barnen men (aa) man visste gud inte vilka var tjejer eller killar.... Aja har berättat mitt hörs.
Ps: JAG KOMMER NOG SEDAN LÄGGA EN BILD PÅ VAD VI DRACK OCH RECEPTET (SKA FRÅGA  MIN KOMPIS) KOMMER KANSKE SENARE :) HÖRS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0